DUES IAIES, de Manuel Roig (dia 4)

Dia 4, un poema de Manuel Roig Abad, professor de Música del Fray Ignacio Barrachina. Recita Elisa Julià, professora de Valencià de l'institut. Acompanya, al fagot, Manuel Roig. Animeu-vos a participar!

Per a escoltar el poema, punxeu ací:

DUES IAIES, de Manuel Roig. Recita Eli Julià. Fagot: Manuel Roig


         DUES IAIES 

El meu estiu tenia dues iaies. 
Una jugava al tute 
i un dia va cantar  
els tres vints i els quaranta,  
i l’altra atapeïa els entrepans 
i els servia amb un tall 
oblic i inoblidable. 

El meu estiu tenia dues iaies. 
Una amb un morteret  
on picava cacaus  
i els hi afegia sucre, 
i l’altra amb un corral  
per a poder cantar quan estenia. 

El meu estiu tenia dues iaies. 
Una llegia al sol de la finestra 
passatges escollits i piadosos 
i l’altra feia ganxo 
en una cadireta al mig l’agost. 

El meu estiu tenia dues iaies 
i ara tinc dos estius en el record.   

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

SI EM FEU DIR LA COSA, de Joana Raspall

CAMINAREM PER IBI

L'ARBRE VELL, DE MARC GRANELL